10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1

10 saker du vill göra innan du dör:

Åka till USA, skaffa en bra utbildning, hitta ett jobb jag trivs med, hitta någon att leva för, åka på språkresa, bidra till något betydelsefullt, ta vara på livet, åka på semester med ett gäng kompisar, åldras med någon jag älskar, få barn.

 
9 saker om dig själv:
Jag älskar att spela piano, jag har astma, jag sjunger jämt i duschen (oftast Titanium av David Guetta), jag fokuserar väldigt lite på skolan men ska bättra mig, får jag inte bra betyg blir jag missnöjd med mig själv, jag tycker att det är onödigt med vissa ämnen såsom historia (sånt borde man få välja till själv), jag älskar det engelska språket, jag älskar coca cola, jag älskar att sova.

  

8 sätt att vinna ditt hjärta på:
Stå ut med mig även om jag kan vara som jag är ibland, ha humor, var romantisk, trevlig, prioritera INTE spelandet om du är en LoL-nörd typ, kom med överraskningar men snälla skäm inte bort mig med presenter, bli inte sur för lätt över ingenting för då ger jag upp mitt intresse haha, positivt om du är bra på att sjunga eller spela gitarr

 

7 saker du ofta grubblar på:
Familjen, killar, skolan, utbildning, framtiden, vänner, kroppen (utseende, hälsa, funktioner m.m)

  

6 kändisar du tycker är snygga:
Blake Lively, Chace Crawford, Ed Westwick, Beyonce, Zac Efron, Angelina Jolie.

  

5 saker du aldrig skulle vilja göra:
Såra någon jag älskar, ha en orm som husdjur, mista en nära släkting, se på skräckfilm själv haha, vara uteliggare

  

4 saker du har köpt den senaste månaden:
Jeans, tröjor, skor, mobilfodral

  

3 sätt att få dig le/skratta:
Komplimanger, humor, att se andra le

 

2 gamla favorit låtar:
Stronger - Britney Spears  och  Living in America - The Sounds

  

1 sak folk inte visste om dig:
Jag kan bli helt flyförbannad på min familj när jag har PMS.

 

 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0