Bekännelser / Jag...

...är otroligt rädd för framtiden. Jag har ingen aning om hur den kommer bli och det är så jävla läskigt.
...gillar inte att se på svenska filmer då det känns som jag knappt hör vad dom säger?!
...googlar typ ALLT, sjukdomssymtom är väl det vanligaste och brukar få fram något allvarligt.
...tycker det är sjukt tråkigt att läsa bloggar utan några bilder, jag får typ dåligt samvete om jag skriver inlägg utan bild.
...älskar att sova, tycker det är bland det bästa som finns.
...tycker att cykla är det tråkigaste som finns, jobbigt som fan när det är motvind också vilket det är jämt här i Lidköping.
...älskar att äta naturell kvarg med funlight och müsli i.
...älskar barnfilmer, såsom Monsters Inc, disneyfilmer, Astrid Lindgrens filmer osv.
...är livrädd för att råka ut för någon sjukdom eller olycka som skulle göra mig förlamad eller så, vore hemskt att se hur alla kan göra vad dom vill medan jag själv är begränsad.
...har ett hemligt förhållande med coca cola, fyfasiken vad gott det är. Dricker det dock alldeles för sällan (vilket är bra!!)
 
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0