Brandlarm

Lekt lekar med 1orna och 3orna på morgonen. Eller lekar och lekar, vi skulle bygga något av sand som hade med vården att göra (i grupper), och det var lite kul faktiskt. Efter lunchen så gick brandlarmet, gud haha. Fick springa ut med datorn, en fralla, min mugg med varm choklad + telefonen också - inga fickor! Brandbilen kom så det var ingen brandövning, vettefan vad det var som hände eller vart det började brinna, men men. Det kommer nog fram snart! Har rast en halvtimma eller något nu och sen har jag två lektioner kvar. Efter skolan ska jag städa mitt rum, fyfan haha. Nej men det är jävligt skönt med nystädat och fräscht rum. PUSS
 

Kommentarer
Postat av: izaeleonora

Hej jätte fin blogg du har! Blogkeen byte? kram!

2013-08-28 @ 15:33:53
URL: http://www.nattstad.se/izaeleonora




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0