Regn, regn, regn

Spenderat kvällen/eftermiddagen med Anders. Ätit räksmörgås & typ chillat. Vi var även ute med Mishell på powerwalk. Det gick snabbt och bra först, men sen efter en stund fick jag skitont i magen så då gick det långsamt, sen försvann det efter typ 20 minuter så då ökade vi farten igen. Vägen kändes jättelång! Kanske för det spöregnade också? Tur det finns paraplyn! Ska sova när som helst. Skönt som bara den! Jobbar imorgon och efter det ska jag träna eller chilla, beror på vädret. Inte så stor lust att gå till gymmet i regnet, för min cykel har ingen luft och pallar inte ta världens omväg till gymmet för att pumpa, haha, så lat är jag. PUSS


Kommentarer
Postat av: Alvis

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Ha en bra kväll, Kram! ^^

2013-08-10 @ 22:19:57
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0