Bekännelser

Jag klarar inte av brustabletter, känns som man ska spy typ när man dricker det

Älskar havregrynsgröt med mjölk o bananpengar i

Jag äter väldigt sällan på kvällen så brukar lägga mig hungrig, vet inte varför men har aldrig lust typ

Jag är  den svagaste personen jag själv känner och hatar att jag ska vara så jävla känslig, kan gråta bara jag har lite ont i magen för får panik

Smörgås med gurka på är det godaste som finns (och eventuellt annat pålägg på också)

Russin är det näst äckligaste som finns, förstör allt i ex müsli, lussekatter och vissa bröd

Jag klarar inte av att äta samtidigt som jag lyssnar på hög musik, blir stressad typ. Om det är lugn musik går det bra.
Jag har alltid älskat julen, bästa dagen på året om du frågar mig, allt är så fruktansvärt mysigt då
Jag skulle vilja ha en STOR New York-tavla i mitt rum, det är så fruktansvärt tomt på väggarna och det är så tråkigt
Jag har endast varit i Danmark, Grekland och Turkiet. Well, min familj är väl inte så bra på att åka utomlands, hmm..
Jag tycker twitter är så himla roligt! Många tweets har verkligen en poäng.
Efter gymnasiet vill jag åka till USA som au pair i 1 år, men funderar på om jag skulle klara av att vara borta från familjen så länge
Jag blir så inspirerad av Gossip Girl, den serien kan verkligen få en att känna medlidande och massa sånt. Gossip Girl är den enda tvserien/filmen som fått mig att gråta, hmmm..?
På min telefon har jag en "tamagotchi" (appen heter My Boo) och jag får notiser varje gång den vill äta, sova, duscha eller leka. Töntigt men ganska roligt faktiskt.
Jag vaknar ALLTID typ 7 minuter innan alarmet ringer, oavsett om jag ställer alarm kl 10 en lördag eller klockan 7 en onsdag. Vaknar alltid några minuter innan.

 

Oldie

 


Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0