Julgranen är klädd

Hello second advent! Vi har ingen plats i lägenheten för en stor julgran och pappa är heller inte så intresserad, så gick ner i källaren med syrran för att kika lite. Hittade en minijulgran som jag nu så fint har pyntat. Den står på mitt skrivbord där den får bra med plats! Julgran och julpynt är viktigt om man heter Emelie! Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret med hårinpackning.
 
Jag och syrran gick förresten upp 8.30 imorses för att dra till ridskolan, men när vi kom dit blev vi besvikna så vi tog oss en omväg hem istället - promenad i snön vilket var mysigt. Det fanns 6 hästar att rida på och vi var typ 20 stycken så ja, vi trodde mest att alla skulle få en varsin häst att rida på, men men, saker är aldrig som man förväntar sig haha. Ha en fin andra advent! PS: Alla adventsbilder på ljusstakar som är upplagda söndagar i december kl 9:00 är tagna från google och är tidsinställda på detta vis. xx
 
 Haha jag är så dålig på att klä granar

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0