Lillasyster redo för disco

Fixat syrran för disco. Hon hade lite flötigt hår så hon var tvungen att tvätta håret innan discot men orkade inte hoppa in i duschen så fick stå över badkaret och duscha enbart hennes hår, vilket blev lite jobbigt för ryggen. Men jag älskar att fixa och dona så tyckte det bara var kul att få göra i ordning henne! Hon fick låna en snygg topp av mig som jag inte använder så ofta eftersom den är så himla kort. Hihi. Ska upp tidigt imorgon för ridskolan så blir till att sova i tid ikväll vilket är mindre kul. Ogillar starkt att ställa alarm på helgerna, fyy! Men får se det som något positivt eftersom jag ska göra något jag älskar. Ha en bra kväll, jag ska se på film nu hade jag tänkt! xx
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0