Missbruk

God eftermiddag mina kära vänner! Hemma ifrån skolan idag också pga att min förkylning hänger kvar. Missbrukar näsdukar och lipsyl, haha! Läpparna känns så bra med lipsyl och näsan behöver tömmas på snor. Haha blä vad äckligt det är att snyta sig, man känner sig så ofräsch och sånt och jag är en sån där tjej som måste tvätta händerna efter varje gång jag snutit mig. Ja, ni kan ju gissa hur torra mina händer lär bli då jag snyter mig varannan minut och tvättar mig eller använder handsprit efter det?
 
Levt på clementiner idag, ingen större matlust här inte. Lite choklad skulle däremot inte sitta fel, men jag tänker inte gå ut och köpa det och visa mig för folk för så fin i ansiktet kan jag inte påstå att jag är just idag. Ni får ha en superbra dag! PUSS
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0