Nya nagellack

Salut mes amis! Efter skolan så väntade jag på Frida på stan. Vi skulle kolla på hårfärg för hon ville färga håret, men sen blev hon osäker så vi tog en runda på stan istället och åt på Elake Måns. Riktigt kul att va med dig Frida! Köpte mig lite nagellack på Gina Tricot, 1 för 39:- eller 3 för 99:-, så fick bli 3 stycken. Behöver nu till jul och nyår, så köpte guld som jag tänkte ha till jul och nyår eftersom min klänning kommer vara röd (så tråkigt med röda kläder+ rött nagellack om ni fattar? allt blir så rött då), sen är ju vinrött jävligt snyggt också att ha till vardags, hihi. Stolt över mina köp, nu är jag verkligen HELT pank! Tur det är julafton om drygt en vecka då, hihi. Just nu känner jag att det enda jag önskar mig i julklapp är just pengar.
 
Nu ska jag göra klart min etikuppgift och skicka in den, sen får Greys Anatomy vara min bästa vän resten av kvällen. xx
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundvall

Så himla fina!

Svar: Ja verkligen, visst var de!
emelieanwas

2013-12-16 @ 19:05:45
URL: http://jasminem.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0