Polarexpressen

Hallåååå! Hade en riktigt riktigt bra kväll igår på Julgalan, dock är jag alldeles för trött för att ens föra över bilder till datorn så ni får se bilder senare eller någon annan dag. Dock blev bilderna inte alls bra så förvänta er inte något stort.
 
Slutade kl 11 idag och då åkte jag hem till mormor och morfar i några timmar. Blev massa mys med vovven, hihi. När jag varit där typ 3 timmar så träffade jag Frida på stan. Köpte absolut sista julklappen. Okej, har säkert sagt förut att "detta" är sista julklappen men nu var det verkligen sista julklappen också.
 
Tänkte spendera kvällen framför mysiga filmer. En absolut favorit när det gäller julfilmer är Polarexpressen, hihi. xx
 
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0