Snow

Fredag eftermiddag är alltid uppskattad! Vaknade upp imorses med massa snö på marken, till skillnad från igår haha. Igår var det regn och ingen snö alls, och idag har det varit Sven som spökat över landet. Jaaa, verkligen underbart! Okej, jag tycker om snö men efter ett tag brukar jag tröttna. Sven gör dock saken värre, hatar när det blåser och virrar runt massa snö så man får i ögonen och inte ser och ja, you name it. Fick 500:- av pappa förut så jag skulle kunna köpa mig ett par nya skor men orkar inte gå fram till stan i all snö, brr säger jag bara. Blir perfekt att göra det imorgon då jag inte har några planer. På söndag blir det troligtvis ridskolan så ser framemot det! xx
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0