Utgång 3 dagar

Haft 3 riktigt bra kvällar/nätter med Martin, Tony, Markus, Pontan, Mattias och Emelie. Tack för jag fått lära känna er, ni är verkligen grymma!
 
Igår drack vi och lite sånt. Eller okej, jag drack knappt något men..  Blev jävligt yr och svimfärdig nästan för det var så mycket rök i hela rummet vi satt i så fick gå iväg en stund tills det lugnat ner sig, annars var kvällen grym som de andra kvällarna! Ikväll står Frida på schemat. Ska sova hos henne, wiho! Jag och hon kan prata om allt och lite till och gå in på minsta lilla detalj, det är såna vi är, hihi. Längtar som fan till nyår också som firas med grabbarna + Frida,  det blir nog grymt! Ha en grym dag! xx

Btw, förlåt för dålig bloggning. Är borta halva nätterna och sen när jag vaknar så drar jag och är med kompisar igen, hehe.
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0