Ångest - lovet är slut

Det är söndagkväll och klockan är strax efter 22. Jag känner en stor klump ångest inuti mig nu, fly och far på skolan. Borde sova strax, men inte så lätt när pappa har högsta volym på teven så det hörs i hela huset. Oroar mig ibland över hans hörsel när han har så hög volym haha. Men i alla fall, vill inte till skolan imorgon. Får typ skolfeber av att bara tänka på det. Haha nej men nu borde jag krypa till kojs (räkna med att det lär ta en timma till dock innan jag släcker lampan.) PUSS
 

Btw, denna blir min när jag sparat ihop tillräckligt med pengar ;) Samsung Galaxy tab 2 10.1
 

Kommentarer
Postat av: freja

ajdå :/ är riktigt skoltrött själv :(

2013-11-04 @ 12:58:29
URL: http://frejamarley.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0