Bekännelser

Jag tycker det är både äckligt och irriterande när folk trampar med foten rakt på någons sovkudde. Hur tänker man då?

Jag älskar Hemmakväll, bästa stället att hyra film och köpa godis på

Jag älskar dryga produkter, typ ett "pump" av någonting räcker till hela håret osv

Jag tycker inte om att måla för jag är så otroligt dålig på det

Jag är otroligt noggrann att lakanet ska ligga slätt när jag ska sova, är det skrynkligt så tänker jag bara på det

Jag är beroende av att ta hand om mitt hår: älskar håroljor och hårinpackningar, sover med fläta och använder inte vissa tofsar osv

Jag skulle vilja byta mitt liv med dom i Gossip Girl. Vem skulle inte vilja ha lika perfekt vänskap som Serena & Blair eller deras otroliga våningar på Upper East Side?

En favorit i repris
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0