Blommor och Skövde

Godkväll folket! Precis hemkommen efter en lång dag, jag är helt slut. Började dagen med att åka till Töreboda med mormor & morfar för att sätta blommor och ljus på gammelfarmors grav. Därefter for vi vidare mot Skövde för att hälsa på min mamma med familj. Åååh mina söta syskon, man blir ju förälskad typ. Isabelle har precis lärt sig att gå och Casper ville bara sitta och spela spel på min telefon, hihi sötnosar!
 
Nu vet jag inte riktigt hur jag ska spendera min kväll. En tjej ville köpa min arganolja så ska möta upp henne om ungefär en timma och sen blir det nog Mishell. Eller så går jag till Mishell en stund före och går sedan tillbaka till henne? Aja. Den där arganoljan jag köpte i måndags (Got2be, klicka häääär för att se inlägget) luktade avskyvärt! Ville typ hålla för näsan när jag tog den i håret i morses så la direkt ut den på någon Köp- & säljsida på facebook. Tänker inte överleva men den oljan i ett halvår, för det är just så länge en sån olja räcker. Men håret känns fantastiskt så det är ju inget fel på den. Buhuar för lukten dock. PUSS
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0