Breakfast

Godmorgon boys and girls! Sov dåligt inatt, kanske inte konstigt med tanke på att jag var lite hungrig igår när jag la mig. Men jag gillar verkligen inte att äta så sent, så istället skiter jag it. Haha smart tjej! Äter frukost nu i alla fall. Börjar om 35 minuter så får väl skynda på lite.
 
Denna dagen är bra men ändå inte. Endast 3 lektioner mellan 9-15, men dessa lektioner ligger på cirka 1h40min så inte så toppenroligt direkt. Idrott är en av lektionerna vilket är hyfsat kul (beroende på vad man gör) men idag är det pingis eller styrka i gymmet som står på schemat och det är hyfsat kul, i jämförelse med typ friidrott? Haha, ha en toppendag allesammans! Ska samla alla krafter jag har och ta mig igenom denna dagen trots att jag har en sovande hjärnhalva. PUSS
 
 Havregrynsgröt med banan på och ett glas tranbärsjuice

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0