Cleantime

Mitt rum är sååååå smutsigt och äckligt så måste verkligen städa mitt rum vilket blir prio 1 idag eftersom både jag och pappa är dammallergiker. Vad mer måste jag göra? Diska och plugga. Bläää! Sen är jag i stort behov av frisk luft så ska ta mig ut på en promenad sen. Tänkte när jag vaknade imorses att jag skulle ta mig ut på en springrunda idag, men när jag kommer upp ser jag att det är frost på marken och pappa hade skrivit på facebook att det är riktigt kallt idag så man verkligen behöver vantar. Haha jag har inga vinterspringkläder så får skippa det och ta en vanlig promenad istället i min vinterjacka. Nu ska jag sätta fart med allt, kanske unnar mig lite bakade chokladbollar sen, men det är bara om jag orkar baka. PUSS
 
Skrivbordet är stökigt som vanligt, resten är så jäkla dammigt haha

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0