Devoted to you

Tjeeeenare folket! Ligger förtillfället i badkaret. Gav upp matten eftersom jag inte förstod, ooups inte bra. Har tvättat håret och nu ligger jag här med balsam i håret. Skönt hihi förutom att jag är för kort för badkaret så får kämpa för att inte 'gå under vatten'. När jag var 'klar' med matten förut så kom jag på att jag var tvungen att tvätta håret så passar på nu innan jag hamnar i sängen resten av kvällen framför gosiga filmer. Hihi. Förresten så har jag alldeles precis börjat med att tvätta håret på kvällen istället. Ogillar starkt att behöva gå upp 30 minuter tidigare varannan morgon för att tvätta håret innan skolan. Sjukt jobbigt. Den halvtimmen spenderar jag hellre i sängen. 
 
Nuuuu ska jag skölja ur mitt balsam, tvätta bort mitt smink (skönt att ha det gjort), kliva ur badkaret, torka mig, föna håret, klä på mig myskläder och sist men inte minst bara slå på en film. PUSS
 

Tänker ju inte direkt ta kort på mig själv i badet

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0