Herregud vad regn

Tjenamors gullnosar! Kom nyss hem från skolan, som tur är klarade jag mig hyfsat från regnet. Det började ösregna när jag var 100 meter ifrån mitt hus ungefär. Nu öser det ner och är ganska mörkt på himlen. Jag märkte när jag cyklade hem att det var väldigt mycket vattenpölar överallt så är nästan säker på att brunnar kommer svämma över om några dagar.
 
Denna eftermiddagen ska jag spendera med några mattetal. Underbart när man ändå inte fattar något. "Fattar du aldrig så kanske du ska hoppa av kursen". JAAA SÅ DU VILL INTE ATT JAG SKA HA EN BRA FRAMTID? Tyvärr måste man klara Matte 2a OCH Engelska 5  för att få gå på högskolan efter gymnasiet. Toppen!
 
Kvällen kommer i alla fall spenderas framför film. 16:10 ska jag möta en tjej på ICA som ska köpa min adidasväska, tänkte även passa på att köpa en påse med skumtomtar. Hur gott är inte det? Måste faktiskt erkänna att jag inte ätit några skumtomtar denna säsongen än. Hihi dags att förlora skumtomteoskulden för denna säsongen då. Mums! Behöver verkligen det när jag ska orka plugga. Har även fått i läxa av min lärare att kolla på en film som heter I am Sam, så den tänkte jag spendera kvällen framför. Sett hälften hittills och den är helt-okej-bra. Nu ska jag dricka lite tranbärsjuice och börja med matten lite smått innan jag drar till ICA. PUSS
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0