Horses

Jag har mina hemligheter som säkert många andra har. Man har intressen eller saker som man verkligen älskar att göra utan att berätta för någon annan. Jag har alltid haft stort intresse för hästar även om jag inte rider. Tro mig eller ej, men det är något jag velat sen jag var sisådär 8-10 år. Jag älskar känslan av att sitta på en häst, helt sjukt! Dock händer det bara 1 gång om året nu för tiden, men förr blev det lite oftare. Jag har känt det senaste året att jag verkligen vill ha en medryttarhäst. Ridskola är ett big NO för mig, jag tycker mer om att rida ut i skogen! Kan erkänna att jag knappt kan galoppera längre, tycker det är skitobehagligt för känns som man ska flyga av hästen samtidigt som jag tycker det är en jätteskön känsla. Ja, svårt att förklara.. På lördag ska jag hem till min styvfars pappa all by myself, min styvfars lillasyster är typ 25 år yngre än honom. Hon är 2-3 år yngre än mig och jag ska hem till dom på lördag och bara umgås med henne och hästarna, ta en tur ut i skogen, vilket jag stormlängtar till! Sen kan jag även säga att jag söker medryttarhäst. Pappa har kompisar som har hästar men han vill inte hjälpa mig att fråga och eftersom inte jag känner dessa så vill inte jag fråga själv. Tack pappa för hjälpen, tack! Nej men nu kanske ni tänker att jag är för ovan för att ha medryttarhäst, men det är en tjej som erbjudit sig att vara min "tränare" så det ska bli jättekul! När hon tränat upp mig så får jag rida hennes hästar, roligt va? PUSS

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kokosolja/kokosfett är jätte bra för håret, jag brukar lägga det i håret i kanske en timme innan duschen och det blir jätte lent då :) och jag tycker kokos luktar gott så det blir ett plus när håret luktar ljuvligt efter :)

2013-11-14 @ 20:37:50




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0