Julpynt

Godkväll! Börjat julpynta lite hemma, dock bara fått upp ljusstakar och 1 tomte. Bra jobbat Emelie, utan dig hade det aldrig blivit av. Kan säga att min pappa inte är så intresserad av att julpynta lägenheten medan jag älskar när det är julfint och man får julkänsla när man är hemma.
 
Förut var jag hos Mishell några timmar. Skulle dit en snabbis men det blev 3 timmar ungefär. Stephanie och Sebastian var också där fast jag och Mishell höll oss på Mishells rum själva. Bullar och hemmagjord cola (sodastream) fick göra de timmarna. Mishell var i Ullared i onsdags så då frågade hon om jag ville att hon skulle köpa med sig tofsar till mig eftersom jag jämt slarvar bort mina, så nu har jag 2 påsar med tofsar. 180 stycken totalt. Kostar bara 20:- för 90 stycken på Ullared. Jag som tjatat om Ullared i flera månader, så är Mishell så snäll och köper med tofsar hihi. Nä måste fan också åka till Ullared nån gång. Kanske i vår? 
 
Nu ska jag snart sova för har varit lite smått hängig flera dagar + så dödstrött och nu när det är helg ska jag passa på att sova så mycket jag kan. Ska gå upp runt 10 imorgon för att åka till Skövde så får ingen större sovmorgon, men det är värt att gå upp "tidigt" för Skövde, speciellt när det gäller julklappshandling. Eller vad säger ni? PUSS
 


 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0