Life is a game, play it.

Godkväll folket! Jag är sååå trött och har såååå ont i huvudet och mår såååå dåligt just nu. Ja, denna dagen har varit ett kaos och lite utav ett helvete men jag har överlevt fram tills nu. Det känns i huvudet kan jag lova.
 
Tänkte strax ta och plugga massor med svenska eftersom jag ska ha redovisning imorgon. Hoppas jag blir klar, det är ju en del frågor att svara på liksom. Funderar även på att tvätta håret också så jag slipper göra det imorgon innan skolan men känns onödigt också eftersom jag inte vet om jag ska till skolan imorgon med tanke på hur mitt huvud känns just nu, eller som det känts det senaste dygnet. 
 
Måste bara intyga att det är rysligt kallt på mitt rum även om elementet är på högsta grad, brrr! Märks att det blir kallare tider, undrar om vi får någon snö denna månaden tro? Ni får ha grymmaste kvällen och natten så ses vi när jag orkar med er igen! ;) PUSS
 
Längtar till helgen då jag får gosa med dig igen. Massa kärlek till dig älskling!

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0