Skakigt kallt

Tjolahopp! Efter skolan idag så tog jag, Sara & Tilda en fika på stan eftersom T fyller år idag, wiho, grattis! :) Sen köpte jag lite mat på hemköp som jag ska ha till bussresan imorgon eftersom vi åker från skolan 7:00 och är i Stockholm runt 12-tiden. Lär ju bli lite hungrig troligtvis.
 
Nu har jag en del saker jag måste göra såsom diska, packa, sortera min tvätt, äta mellis (är svinhungrig), tvätta håret, byta sängkläder och senast kl 21:00 ska jag ligga i sängen. Gå upp 05:15 imorgon är ju inte direkt roligt men det är något jag bör göra för att hinna imorgon. Kanske ska ställa klockan på 05:00 för att ha en kvart så jag kan "vakna till", om ni fattar vad jag menar. PUSS
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0