Oh happy day

Tror jag drunknade i plugg igår. Fytusan, knappt kunnat koncentrera mig på något idag. Har psykiatriredovisning imorgon och är inte klar med allt än. Känns ju bra när jag är helt slut och verkligen inte orkar plugga. Jaa, man kan bli helt snurrig av skolan, haha!
 
I alla fall, ska glo på film med syster någon timme till och sen satsa på att plugga mellan 19 & 20-tiden. Ja, man ska ju inte ta ut sig helt. Ätit massa glass, druckit oboy och ätit popcorn. Gud vad bra samvete jag har nu, haha! Det skulle bli snö idag men jag har inte sett någon snö här i Lidköping, gud vilken besvikelse! Längtar ni efter snön?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

Jag längtar faktiskt jättemycket till snön, blev jätteglad när vi fick lite snö här om dagen!^^

2013-11-21 @ 23:05:44
URL: http://forskalle.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0