Pluggfri helg

God morgon eller god middag alla godingar! Sov verkligen sjukt länge idag och det känns i mitt huvud kan jag säga er. Sov säkert 13 timmar för jag la mig kl 23 igår och vaknade runt 12-tiden idag, huuur kan man ens sova så många timmar? Aja. Ska strax åka iväg till Vara för att köpa lite ridkläder men först blir det in i duschen med silverschampoo och hårinpackning. Morfar ska skjutsa mig till Vara eftersom det går så lite bussar, hihi. Han är så snäll som alltid ställer upp på allt! ♥ När jag kommer hem från Vara sen så ska jag nog hem till Mishell och umgås lite med henne. Båda vi är förkylda så vi kan umgås. Hon har en så skön massagestol så tänkte låna den lite. PUSS
 
Btw, kört på pluggfri helg, vilket känns riktigt gött. Hjärnan måste verkligen få vila lite. Får ta nya tag imorgon med allt skolarbete igen.
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0