right from the start, you stole my heart

Godkväll mina underbara vänner! Kom precis hem från badhuset. Vart där några timmar med Mishell, sååå skönt. Vi låg mest i varmvattenbassängen och pratade om allt och lite till som vanligt. Pappa kom och hämtade oss när vi var klara, och så åkte vi hem till oss själva. Ska lägga i lite arganolja i mitt hår nu och därefter sätta på en film. Tänkte sova rätt tidigt ikväll eftersom jag är vääääldigt trött. Men först blir det en kopp te och film. Imorgon ska jag bannemig dra till stan för att köpa mer arganolja eftersom mitt älskade Proffs börjar ta slut. Och nej, jag tänker inte använda Got2b som luktar seriöst en blandning av majonnäs och kryddor. PUSS
 
Osminkad och fin

Kommentarer
Postat av: Sara Eklund

Åh vad fin du är!

2013-11-08 @ 20:31:16
URL: http://eklundsara.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0