2/10

Godmorgon, eller god förmiddag alla bloggläsare! Denna morgonen var rätt jobbig faktiskt. Vaknade när väckarklockan ringde 6.30 men typ halvsov en kvart efter det och sen så var jag så jäkla förkyld så låg där och tänkte stanna hemma. Höll på att smsa min lärare, men sen ångrade jag mig och tänkte att jag skulle vänta ännu en kvart innan jag skulle smsa eftersom 6.45 är ganska tidigt att sjukanmäla sig. När klockan var typ 7.05 så hoppade jag upp ur sängen och tänkte att jag var tvungen att dra till skolan ändå, för jag orkade inte sitta hemma hela dagen.
 
Eftersom min cykel har punka och mitt hår var fett så fick jag snabbt ringa farmor och fråga om jag fick låna hennes cykel, sen hoppade jag in i duschen för att tvätta håret och sedan föna det. När klockan var 7.30 var jag klar med duschningen och fönat håret så då var det bara att sminka sig. Eftersom jag började kl 8 idag så fick jag hoppa frukosten och dra direkt till skolan sen.
 
Frukost fick jag köpa i skolan, även om det kanske inte är det godaste, men men. Sitter nu i skolan och känner att min snuva besvärar mig en aning men skitsamma. Pga att jag hade så mycket frånvaro förra året så känner jag ändå att jag vill ha nästan full närvaro nu (har bara en lektions frånvaro denna terminen hittills och det var när jag var hos tandläkaren). Haha ska sluta tjata om min morgon nu, har studiepass för tillfället så ska ta och läsa en bok eller nått. Studiepass är tråkigt för känns som man aldrig har något att göra. PUSS
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0