Bekännelser

-Målar sällan mascara på mina underfransar, för jag råkar alltid kleta till det så mycket när jag målar därnere.

- När jag ska 'pumpa' cykeln så säger jag att jag ska tanka den, istället för pumpa. Ingenting jag lagt märke till, det är mina kompisar som har kommenterat det några gånger, ooooops pinsamt! :$

- Jag tycker det är avskyvärt fult när man verkligen ser i ansiktet på folk att dom har fondation. Tex fläckar, "fjortisrand" eller att det är kakigt i ansiktet. Ska man ha fondation ska det vara diskret eller inte märkas.

- Jag har jättesvårt för att lita på folk, kan säga något till någon och sen undrar jag om jag inte sa det till fel person...

- När jag inte är snäll så straffar pappa mig med att stänga av internet, vilket jag tycker är töntigt + får världens pms på honom när han gör så

- Tycker det är såååå irriterande när folk skriver särstavningar, exempelvis "jätte fin" istället för "jättefin"

- Jag tycker att iphone är den bästa telefonen som gjorts, jag är supernöjd med min (eller super nöjd ;)). Tappat den i stengolv 10 gånger ungefär med skärmen neråt och den har aldrig gått sönder. + smartaste telefonen någonsin!
 
Osminkad & trött

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0