Dr Denim

Jag sa idag i skolan att jag var i stort behov av ett par svarta jeans eftersom mina andra är antingen trasiga eller för små. Då tipsade min vän Sara om att Frank & George här i Lidköping har Dr Denim. Ååh, att hon inte sa det tidigare, har länge suktat efter ett par Dr Denim men inte riktigt våga beställa från nätet eftersom det kan bli fel storlek osv. Så, efter skolan tog jag mig i kragen och gick till Frank & George. Byxorna satt som ett smäck och jag är väldigt nöjd över mitt köp! 399:-, inte farligt pris direkt!
 
Nu ska jag ta och käka för om en timma ska jag till badhuset med mormor. Så mysigt med varmvattenbassäng & tända ljus på fredagkvällar + motionssimma lite! PUSS
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0