Du är inte så särskilt välkommen måndag

Godkväll darlos! Förlåt om jag lägger upp likadana bilder hela tiden, haha, men levande ljus är bara sååå mysigt! Skulle aldrig klara av hösten och vintern utan det. Ligger i min säng nu i alla fall med datorn i famnen och ljus lite här och där i mitt rum. Det luktar mysigt och det är mysig belysning. Precis vad som hör hösten till. Ska sova om en stund eftersom jag ska upp runt halv 8 imorgon och överleva en skoldag till klockan 16 med mycket plugg efteråt. Ny vecka och nya tag alltså, i don't like that at all! GODNATT AMIGOS
 
Båda bilderna är tagna för typ 10 minuter sedan, även om bilden till höger nästan är precis samma som jag la upp i fredags "typ"

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0