Fredagskväll

Godkväll Sverige! Det var huuuur skönt som helst att ha simmat lite och slappat lite i varmvattenbassängen. Nu är jag hemma i alla fall (okej kom hem runt 20-tiden) och ligger i min säng med tända ljus lite här och där i mitt rum. Såsåså mysigt! Mina ben värker efter simningen, inte bekvämt alls hehe. Men då vet jag ju att jag har gjort något!
 
Imorgon ska jag göra något jag aldrig gjort själv förut: tvätta nere i tvättstugan. Spännande! Ska mest tvätta mina underkläder, lite tröjor och mjukisar, så hoppas allt går fint! Vet hur man sätter på en tvättmaskin, dock lite osäker på torktumlaren, hmmm. Men i alla fall.
 
Nuuuu ska jag surfa runt lite och sen sova, behövs kan jag lova er! Sova bör man annars dör man, typ. PUSS PÅ ER GULLNOSISAR
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0