Godmorgon lovers

Igår stannade jag hemma från skolan för mådde inte bra alls, mest psykiskt men även lite fysiskt också då jag hade tandvärk och huvudvärk. Vid 17-tiden fick jag nog av att vara hemma så tog med syrran ut på en promenad till stallet, inte ofta vi går dit. Åååh hästarna är så fina, blev så sugen på att hoppa upp på hästryggen, så när jag var i stallet så hörde jag av mig till en kompis som har hästar och hon sa att jag är välkommen dit om 2 veckor. Hur nice?!
 
Sen vid 19-tiden så smsade min kompis Frida och hade tråkigt, så då åkte jag genom heeeela Lidköping för att träffa henne eftersom vi knappt har setts på hela sommaren då hon vart i Tyskland. Det var superkul, även om vi bara låg i hennes enorma säng och pratade om allt och lite till. Vi hade alltså lite att ta igen. Det är ju inte samma sak att skriva på facebook som det är att prata in real life om ni förstår?
 
Vaknade rätt trött imorses. Hela familjen (dock inte jag) ska iväg och fika med massa folk nu kl 10 så de var uppe redan runt 8-tiden, fattar dock inte varför man vill fika så tidigt hehe. Nu sitter jag upp i min säng, kan inte påstå att jag är klarvaken direkt, men det kommer väl. Ska strax hoppa in i duschen, göra mig iordning, äta frukost och allt det där för sen ska jag ta en fika på stan med mormor & morfar och sen eventuellt träffa Frida igen. Hoppas på att detta blir en bra dag. PUSS
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0