Halva lovet har gått

Havla lovet har försvunnit bort redan, herregud vet knappt vad jag har gjort. Har i alla fall varit hos tandläkaren idag för någon från tandregleringen skulle titta på mina tänder ifall jag behöver tandställning. Står nu i kö men det är typ massa andra tandläkare som ska titta på mina tänder för att se om de vill ge mig tandställning. Nervöst, tänk om de nekar mig till det? Han sa också att eftersom väntetiden är så lång och jag lär få röja om helt i munnen (dra ut tänder oså för att allt ska få plats) så tror han att jag kanske hinner ångra mig om tandställning. Varför skulle jag ångra mig när jag velat detta i 10 år sen "olyckan" skedde? Blä på tandläkare ibland asså. Tål inte få ett nekande svar asså, jag ska ha den där tandställningen eller rälsen eller vad jag nu får.
 
Förutom tandläkaren har jag knappt gjort något idag. Lagat mat, sett på film och målat naglarna med genomskinligt stärkande lack. Härligt! Ska fläta mitt hår också hade jag tänkt och kanske gå ut till affären för att inhandla lite glass? Jaa, jag har ingen aning. PUSS
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0