Händelserik dag?

Godkväll alla finisar! Idag fyller en tjej i klassen 20 år så klassen överraskade henne med blåbärstårta. Hon verkade bli väldigt glad och överraskad så det var roligt det!
 
Haft ett engelskaprov som gick svindåligt på, i samband med engelskaprovet så bjöd läraren på 2kg lösgodis så vi åt och åt, mums. Förstår inte vart hon fick den idén ifrån, men alla uppskattade det i alla fall, för klockan 15.00 på eftermiddagen så är man inte så värst pigg på att skriva prov. Fattade inte övningarna så svarade inte på hälften och grammatik har jag börjat glömma pga att vi har ganska dåligt med grammatik på lektionerna så tror knappt jag får godkänt, men men.
 
Ätit tacos hos faster också nu på eftermiddagen/kvällen. Myst med hennes gosiga Dixie och nu sist av allt har jag och min syster suttit med ett pussel på lite mer än 100 bitar. Ska plugga lite medicin nu eftersom jag har redovisning imorgon. Ska även måla om mina naglar, ännu en gång i silver. PUSS
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0