Hej osminkad

Nu öser regnet ner utanför mitt fönster, jag försöker plugga men det går inte så bra eftersom vi har besök av pappas kompisar här just nu. De sitter i soffan och dricker kaffe, men eftersom jag är typ i halvt pyjamas och osminkad så håller jag mig gärna på mitt rum. Inte för att jag inte vågar sitta med dem, utan för att jag inte orkar. Musik i hörlurarna är mycket skönare!
 
Ska sova tidigt ikväll och sen imorgon 8.40 ska jag till tandläkaren för att bleka OCH slipa en tand, vilket ska bli skönt att få gjort, sen väntar jag bara på att få tandställning. Okej, först måste jag ansöka osv, men det har jag på sätt och vis redan gjort eftersom jag var tvungen att rotfylla innan jag fick tandställning för annars skulle det göra otroligt ont sa tandläkaren? Hur som helst. Börjar kl 9.00 i skolan och slutar för dagen kl 10.40, och pga blekning och lite sånt så lär jag komma typ en rätt bra stund försent, så det blir inte en lång lektion för mig imorgon. Anledningen till att vi slutar så tidigt är att vi har 2 inställda lektioner som är rätt långa, så det känns gött.
 
Nu ska jag försöka plugga lite Diabetes igen, och sen försöka sova. Okej, får vänta tills pappas kompisar gått hem för vill ju inte direkt lägga mig när dom är här. Skulle ändå vakna 5000 gånger om för att jag hör dem skratta eller något, haha. PUSS
 
 Det är inte ofta man får se mig utan smink. Kanske för jag inte känner mig bekväm med att visa mig utan, men det är så jäklans skönt!

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0