Hola amigos

Godkväll gott folk! Hur mår ni idag? Min näsa rinner lite mellan varven, men annars är allt perfekt typ. Frågade min lärare idag i skolan hur det hade gått för mig på den där uppsatsen om massa kulturer som jag jobbade så hårt med men fattade ingenting, och jag blev så glad för hon sa att uppsatsen var fantastisk och rolig att läsa. Fick ett B, just vad jag hade hoppats på, wiho! Det gjorde hela min dag, kunde knappt få bort leendet från mina läppar sen på några timmar. Sånt blir man verkligen glad över! Bra betyg alltså.
 
Efter skolan hade jag körlektion på trafikskolan och det gick finfint, har lite saker att träna på tills nästa gång men det ska nog inte vara så svårt. Mest saker jag missar när jag kör bil, typ som att kolla i ALLA speglar innan jag blinkar eller ska svänga någonstans och att man inte ska torka disk med ratten när man gör en svängning (ett uttryck som min trafiklärare använder).
 
Nu ska jag fortsätta plugga massor diabetes, kan hälften nu och vi har prov på fredag så jag verkligen hoppas att allt ska gå så bra som möjligt, för ogillar starkt att misslyckas på saker och ting. PUSS
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0