Rensar garderoben på skit

God förmiddag världen! Jag rensar garderoben för fullt medan jag väntar på att tvättmaskinerna därnere ska bli klara. Slängt 2 par jeans och 2 tröjor än så länge, det blir nog inte så mycket mer. Behöver verkligen större utrymme att ha kläderna i. När jag ändå städar garderoben så tar jag fram såna kläder som behöver tvättas, så får en del tvättat idag vilket känns bra! Nytvättat is the shit! Nej men nu ska jag sitta här och chilla lite innan det är dags att gå ner till tvättstugan igen. PUSS
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Låter ju asbra! Älskar nytvättat jag med hihi :D

Svar: Jaa hihi, det är sjukt nice :D
emelieanwas

2013-10-05 @ 13:35:24
URL: http://eeemmylam.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0