Thursday baby

Tandläkaren imorses gick toppen, rätt obehagligt när dem borrar annars men jag har ju vant mig efter ett hundratal rotfyllningar och denna blekningen. Ska tillbaka om 2 veckor igen, se hur pass mycket tanden har blekts och kanske lägga i lite mer blekning.
 
Slutade för dagen 10.40 så det var ingen lång skoldag för mig. Blev en fika på Café 3B med farmor och så gick jag även förbi Guld & Silver för att köpa en sak. Kan ni gissa vad för något?
 
Nu ska jag äta lite för är utsvulten och sen ska jag ta en promenad till pappas jobb lagom till han har slutat för att övningsköra till mina systrars skola och så ska vi hämta dem på fritids. Medicinplugg står sen på schemat resten av eftermiddagen och kvällen. Ser inte så mycket framemot det, vill bara ha Diabetesprovet gjort men det är ju imorgon så. PUSS
 
Okej, köpte en kedja i silver. Veneziakedja, på 50 cm och 1.15 mm i tjocklek. Väntar på ett hänge som jag ska beställa nu i eftermiddag som jag suktat efter så sjukt länge, så ska bli underbart kul att äntligen kunna få det man velat ha så pass länge!

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0