With or without you

Hej alla fans och förlåt för min usla bloggning, måste verkligen bli bättre på det här. Tro mig, jag försöker! Jag har massor att skriva om men har inga bilder att lägga upp och tycker att min blogg ser förfärligt tråkig ut när jag inte lägger upp bilder!
 
Haft en rätt jobbig dag idag. En dag med bara långa lektioner, inte så himla nice men jag har överlevt dagen i alla fall, trots att jag varit hur trött som helst. Hade en körlektion efter skolan som gick sådär och sen gick jag och köpte godis för typ 30:- och nu mår jag hur dåligt som helst. Dåligt samvete har jag också, bläää. Man ska aldrig köpa godis, känner man sig i behov av att slösa lite pengar så får man väl lägga det på något annat. Typ en deodorant, det kostar ju nästan så mycket. Älskar deodoranter, haha!
 
Sedan jag kom hem vid 17-tiden så har jag kollat på film. Familjetrippen och Mr Woodcock. Måste verkligen tipsa om Familjetrippen, såg den på bio med Tilda för några veckor sen och herrejisses vad bra den är! Ett grymt tips till er! Nu ska jag snart sova för jag är hur trött som helst, men först ska jag försöka mig på att läsa några sidor i min grymma bok! Måste verkligen plugga också men drar på allt som vanligt. The typical Emelie. PUSS
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0