Bekännelser

Jag har en liten leverfläck på vänsterhandens lillfinger, alltså på insidan vid handflata... & även ett på hakan men det vill jag operera bort inom snar framtid! Får se hur det blir med det haha!

När jag märker att jag har någon nära vän eller en släkting som visar sig vara falsk eller så, så brukar jag ganska snabbt lägga denna vännen åt sidan ett tag, det märks kan jag lova er!

Jag googlar alltid på mina symtom när jag mår dåligt, får alltid fram att jag är typ gravid eller har cancer typ?

Jag sitter oftast och surfar på lektionerna, typ facebook & kollar bloggar.. Inte alltid så bra när man sen inte kan något på provet. Skärpning Emelie!

Jag äter riktigt snabbt OCH MYCKET! Är alltid klar innan alla andra, någon enstaka gång dock kan jag vara riktigt seg, men det är bara om man har 'tur'.

Jag vill bli vuxen nu, skaffa barn, bil, ett bra jobb, ett fint hus/lägenhet, gifta mig och allt det där! Hur bra låter det inte eller? Hihi
 
När jag är hungrig mår jag jätteilla och blir väldigt deppig typ, haha, klarar inte av att vara hungrig, såå jobbigt!
 
Jag har stor skräck för hår i maten, ibland kan jag få för mig att jag ser ett hårstrå och då sitter jag och letar efter det jättelänge!
 
Haha ännu en såndär matbekännelse, jag äter som en gris typ. Haha, måste komma ihåg servett från och med nu varje gång jag är i matsalen! Rinner typ köttfärssås ut från min mun när jag äter. Dock är det inte så när jag är hemma?

 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, jag älskar att läsa sånt här om det är roligs grejer, och det var verkligen det här! ;)

2013-09-10 @ 15:22:03
URL: http://munsborodarragh.blogg.se/
Postat av: Jonna

Haha, jag älskar att läsa sånt här om det är roligs grejer, och det var verkligen det här! ;)

2013-09-10 @ 15:22:11
URL: http://munsborodarragh.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0