Bekännelser

Jag brukar läsa massa tweets medan jag badar badkar

Tycker vintern & julen är supermysig, hade på mig vantar häromdagen och bara det var mysigt hihi

För ett år sedan när jag hade fått en inflammation i tanden så gjorde det så fruktansvärt ont så råkade ta en överdos med tabletter, fyfan vad jag spydde och mådde dåligt sen

Jag stör mig på människor som skriver "da" istället för "då", exempelvis "vad gör du da?"

Jag gillar inte när man beställer cola/läsk på restaurang och de lägger i massa is så colan smakar vatten blandat med cola

Jag förstår mig inte på folk som aldrig hör av sig, tillslut är det som om man inte känner varandra

Jag älskar tvserien Gossip Girl och skulle kunna kolla på den om och om igen

 

Gammal bild
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0