Bekännelser

Stör mig på folk som har exempelvis en blomma eller en mangafigur som profilbild på facebook. Är man 10 år så kanske jag förstår men är personen 16/17 år så är det bara lite töntigt tycker jag.

Jag överanvänder hårolja, haha tar i det i håret mer än man ska typ. Dels för att det luktar så otroligt gott och dels för att det är otroligt bra för håret. Vill ju ha långt hår nuuuuu!
 
Jag älskar ljusa lägenheter. Tycker inte det är fint med svarta tapeter och sånt, men det är ju en smaksak.
 
Jag har inte konfirmerat mig. Är varken intresserad av att gå i kyrkan eller gå på gudstjänst. Åka på läger och sånt som man gör är väl dock ganska kul, men kände att jag inte orkade konfirmera mig.
 
Jag har bara varit utomlands 2 gånger i hela mitt liv. Grekland när jag var 4 och Turkiet när jag var 12. Danmark har jag också varit i men det räknar inte jag direkt som utomlands.
 
Min dröm är att åka till USA eller Thailand. Sååå mycket som jag sett Gossip Girl eller sett på amerikanska filmer så vet man ju typ redan hur det ser ut där.
 
Jag har aldrig förstått mig på personer som försöker sno andras ex. Hallå, vem vill ha sin kompis expojkvän eller? Visst, har det gått några år, men har det bara gått några månader eller ett år så tycker jag bara att det blir konstigt.
 
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0