Bio & shopping i Skövde

Efter skolan åkte jag & Tilda till Skövde för lite shopping och bio! Sååå mysigt, herregud vad jag älskar den staden (bland)! Köpte med mig ett par mjukisbyxor för det behövdes verkligen eftersom mina andra har hål i röven så kan inte gå ut med dem. Fick med ett valfri smycke på köpet också, och då valde jag stora örhängeringar eftersom det andra man fick välja inte var så värst fint. Filmen vi såg var Familjetrippen, och två av mina favoriter Emma Roberts och Jennifer Aniston var med i den filmen. Verkligen sevärd, herregudars vad vi skrattade! Haha! Kom hem för cirkus 10 minuter sen och ska nu bara chilla med livet, äta lite godis och strax sova för imorgon dras det mot Skövde igen fast på mässa. Ha det bäst! PUSS
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0