En riktigt bra dag

Hallå där alla bloggisar och bloggläsare! Hur mår ni allihopa idag? Hur jag mår, det kan ni se på rubriken, hihi. Efter skolan var det som sagt körlektion som gällde. Gick galant och redan bokat teorikurs som börjar på måndag, wiho! Detta kommer gå bra känner jag. Bakom ratten känner jag att jag trivs.
 
Väl hemma sen så tjatade jag på pappa om hur jäkla glad jag är typ? Tror han inte vill höra det mer idag haha, så jobbig kan jag vara som dotter. Tillbaka till stan åkte jag sen med Mishell för att möta upp en tjej som ville köpa mina oanvända hantlar för 50 spänn, rätt gött att bli av med dom måste jag faktiskt säga. En varsin smoothie köpte vi med oss också eftersom vi båda var rätt hungriga. Mishells smoothie som innehöll hallon, pina colada och basilika smakade tvål (var säkert basilikans fel) men min smakade gott med hallon, mango, guava och gojibär. Känns riktigt gött! Nu är jag hemma och ska jobba med lite läxor vi har denna veckan. Tyvärr glömde jag min samhällskunskapsbok i skolan, men imorgon (på min lediga dag!!!) kan jag säkert cykla förbi skolan på vägen till mormor och morfar. Jaa, som sagt så är jag ledig imorgon eftersom mina lärare ska iväg på någon utbildningsdag eller något, så denna veckan har verkligen ett plus i kanten!
 
Nu ska jag dricka mitt goda Bonaqua-vatten (blivit helt kääär i det) och plugga lite. KRAMISSSS
 
 Hallon, mango, guava och gojibär, satt inte helt fel

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0