I won't give up in the first place

Godkväll bloggen! Det är mörkt, kallt och regnar lite smått här i Lidköping. Jag kom nyss hem från min vän Mishell. Vi tog en runda till Donken för lite glass och därefter drog vi hem till henne och bara 'hängde', pratade massa struntprat typ och diskuterade underkläder? Innan jag träffade Mishell så åt jag pannkakor hos farmor med kusinvitamin, så kan säga att jag blev typ illamående av allt det söta.
 
Blev ingen riskettan för mig idag eftersom våran skolfotografering höll på till 16.25 typ, så fick ringa min trafiklärare och säga att jag inte skulle kunna. Trist och lite skämmigt, dock lite tråkigt att dom ska lägga saker efter skoltid? Aja, kanske lika bra det. Min hjärna behöver verkligen vila innan jag går in i väggen. (skämt åsido)
 
Ska nu ligga i några timmar med teveserien Vänner till hands. PUSS
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0