Inga fler anonyma kommentarer

Antingen så kommenterar ni med ert namn/blogg/epost, eller så kommenterar ni inte alls! :) Okej? Så stööört irriterande med anonyma kommentarer, precis som ni inte vågar erkänna vilka ni är? Jag tänker inte slå ner er bara för jag får en 'otrevlig' kommentar av någon jag känner. Okej? Är det förstått? INGA MER ANONYMA KOMMENTARER, STÄNGER NER BLOGGEN SNART ANNARS! För seriöst, det är bara töntigt att ni inte vågar kommentera med namn eller adress. Jag har inga fiender (än så länge haha).
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Demonia - Alternativ Blogg

Hatar verkligen det där också.. xD

Svar: Ja det är verkligen irriterande :)
emelieanwas

2013-09-25 @ 22:14:13
URL: http://demonia.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0