Jäkla kliande då

Jag har ryck asså. Min hals har kliat konstant i ungefär 2.5 timma. Den slutar aldrig! Provat varma drycker och isvatten. När man dricker kliar det inte, men när man svalt en gång sen så börjar det igen. Nej, allergi kan det väl inte vara eftersom jag åt kl 15 och det började kl 18? Förra gången jag var förkyld (för typ 1.5 vecka sen), så var jag också med om att det kliade förbaskat i halsen, ialla fall på kvällar. Kunde inte sova pga det. Nu är jag inte förkyld men jag kanske är påväg in i det? Åh jag börjar få panik. Googlat som fan men känns som jag inte hittar något. Blä! Imorgon är det friluftsdag också, känns som min kropp är gjord så att jag blir sjuk just till en sån dag. Är jag hemma tror folk bara att man skolkar, känns ju kul typ. JÄVLA HALS </3
 
 Bild från tidigare idag

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0