Life is too short to spend another day in war with yourself

Hallå där bloggen! Hur mår ni? Jag är så nere men det är inget att göra något åt för tillfället. Jag funderar på att sluta blogga, har seriöst ingen blogginspiration längre eller något. Tvingar mig själv till att skriva inlägg typ. Haha! Då är det seriöst kris kan jag säga er! Haha. Okej, jag skojade. Kan inte sluta blogga. Tänkt på att göra det men skulle få bloggabstinens och skaffa en ny blogg i desperat behov. Haha! (tänk på hur ofta jag skriver "haha" och "typ"). Nu ska jag snart sova eftersom min lillasyster väckte typ hela familjen kl 6 imorses med sin magsjuka. Jaa, jag la mig kl 24 för trodde att jag skulle sova till kl 8. GODNATT PÅ FÖRHAND
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessika (Fillös)

Klart att du inte ska sluta blogga! Fast det ska ju kännas kul förstås, gör det inte det så är det bättre att ta en liten paus ett tag! :)

2013-09-23 @ 21:31:02
URL: http://www.jessikaung.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0