Live as though heaven is on earth

Hallå bloggisen! Hur är läget med er?Jag typ lipar av hunger. Eller nej, så allvarligt är det inte. Lunch hade vi för tre timmar sedan så det är klart man börjar bli hungrig, men får överleva typ 2.5 timma till. Inte lust att slänga mer pengar på mat, känns så onödigt när man vet att man kunde köpt något annat för de pengarna. Så smart är jag! Nej men annars då? Joo vi har svenska just nu, jobbar med antiken och min grupp fattar nada vilket leder till att vi spårar ut och typ flamsar till musik. Roligt har vi iallafall, men måste få gjort den där förbaskade svenskan. Slutar klockan 16, känns som en evigheter tills vi är framme där. Ikväll vankas det promenad med den nyblivande 20-åringen Mishell, så skönt så skönt att promenera. Rensa tankarna, prata ut, få lite go frisk luft samt skönt med kondition. Nää nu ska jag sluta tråka ut er med världens längsta inlägg om ingenting. PUSS
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0