Sötsaker

Blir inte ni också grymt sötsugna ibland? Man skulle kunna äta hur mycket som helst och sen få dåligt samvete men ta sig en joggingtur för att det ska jämna ut sig? Jag är sån jämt. Blir så otroligt sugen på något sött ibland så man kan inte sluta tänka på det. Man kan inte koncentrera sig på något annat är 'denna chokladen' eller vad det nu är man är sugen på. Och varje gång man är sötsugen så är det ofta något speciellt också. Det kanske är just de där salta dödskallarna eller den där marabouchokladen. Jag brukar köpa popcorn istället om jag är sötsugen, för när jag ätit upp popcornen så är inte jag sugen på något längre och popcorn är sååå mycket nyttigare! Men ååh, detta skulle verkligen inte sitta fel.
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0